Przewodnik zakupów na homespot.pl

1. Jak kupować produkty w naszym sklepie? Krótki przewodnik zakupów:

  • Obejrzyj produkty, które uważasz za najlepiej dopasowane do swoich oczekiwań. Kliknij zdjęcie główne, aby zobaczyć je w większym rozmiarze, a następnie za pomocą strzałek oglądaj kolejne fotografie. Sprawdź cechy i parametry oraz cenę. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, dlatego obejrzenie urządzeń na żywo jest niemożliwe.
  • Wybierz produkt i dodaj go do swojego koszyka. Później zdecyduj, czy chcesz kontynuować zakupy, czy przejść do realizacji zamówienia.
  • Podaj swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  • Wskaż wybrany sposób dostawy.
  • Wybierz preferowaną formę płatności.
  • Potwierdź złożenie zamówienia.
  • Możesz sprawdzić, czy otrzymałeś e-mail potwierdzający zamówienie.

2. Jakie są dostępne formy płatności?

W sklepie Homespot.pl płatności za zamówione produkty można dokonać na trzy sposoby:

  • Poprzez serwis Imoje

Po wybraniu tej opcji system samodzielnie przekieruje na stronę serwisu imoje, skąd będzie można zapłacić przy użyciu karty debetowej lub szybkiego przelewu bankowego.

  • Gotówką przy odbiorze za pobraniem

Aby skorzystać z tej możliwości, w trakcie składania zamówienia należy wybrać jako sposób dostawy przesyłkę kurierską za pobraniem. Płatności za zamówiony towar dokonuje się wówczas gotówką, przekazując ją kurierowi DPD przy odbiorze produktów.

  • Płatność ratalna przez mRaty

W przypadku wyboru tego wariantu płatność zostaje rozłożona na raty. Wszystkie formalności załatwiane są przez Internet, a czas spłaty kredytu można ustalić na okres od 3 do 48 miesięcy. 

 

3. Wysyłka produktu do klienta

W sklepie Homespot.pl zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Staramy się, aby zakupiony towar jak najszybciej dotarł do klienta. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym do godziny 11, to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że zdążymy przygotować i wysłać produkty w tym samym dniu, aby w kolejnym dniu roboczym zostały dostarczone pod wskazany adres.

 

4. Wymiana i zwrot

 

  • Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Aby skorzystać z tego prawa, wypełnij formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres sklep@homespot.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie (np. na pocztę elektroniczną: sklep@homespot.pl) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.
  • Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres: Omnipack Al. Katowicka 66 05-830 Nadarzyn z dopiskiem ZWROT. Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
  • Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na nr konta podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Koszty wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.
  • UWAGA! Zwracany oczyszczacz musi posiadać nieużywane i oryginalnie zapakowane filtry. 
  • UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.

 

5. Serwis - door to door.

 

Wszystkie urządzenia oferowane przez sklep homespot.pl objęte są dwuletnią gwarancją producenta. Jeśli w tym czasie wystąpi jakakolwiek awaria, która obejmuje umowa gwarancyjna, odbierzemy od Ciebie urządzenia na własny koszt, a następnie przekażemy je do serwisu wskazanego przez producenta. Ty musisz tylko przygotować sprzęt do wysyłki i opisać usterkę oraz dołączyć swoje dane kontaktowe i dowód zakupu. Dołożymy wszelkich starań, aby problem został wyeliminowany w jak najkrótszym czasie, a kiedy sprzęt będzie już w pełni sprawny, dostarczymy go z powrotem do Ciebie.

Kupując urządzenia u oficjalnego dystrybutora unikasz sytuacji, w której konieczna byłaby naprawa na własny koszt, pomimo obowiązywania gwarancji. Sklepy nieautoryzowane oferują często niższe ceny, lecz z powodu braku odpowiednich umów naprawiają sprzęt na własny koszt. W rezultacie zgłaszane problemy bywają ignorowane, a usterki naprawiane nie do końca poprawnie. Jeśli nieautoryzowany sprzedawca zakończy działalność, jako klient nie możesz dochodzić swoich praw wynikających z umowy gwarancyjnej, podczas gdy w przypadku zakupu w autoryzowanym sklepie masz możliwość przesłania uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do producenta lub wskazanego przez niego serwisu, nie ponosząc opłat za naprawę. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium