1. Jak kupować produkty w naszym sklepie? Krótki przewodnik zakupów:
- Wybierz kategorię produktów (oczyszczacze powietrza, nawilżacze powietrza, filtry do oczyszczaczy) i producenta (np. oczyszczacze powietrza SHARP). Możesz również dokonać wyboru kategorii, a później wyselekcjonować oczyszczacze zgodne ze swoimi potrzebami, korzystając z tagów umieszczonych z boku strony.
- Obejrzyj produkty, które uważasz za najlepiej dopasowane do swoich oczekiwań. Kliknij zdjęcie główne, aby zobaczyć je w większym rozmiarze, a następnie za pomocą strzałek oglądaj kolejne fotografie. Sprawdź cechy i parametry oraz cenę. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, dlatego obejrzenie urządzeń na żywo jest niemożliwe.
- Wybierz produkt i dodaj go do swojego koszyka. Później zdecyduj, czy chcesz kontynuować zakupy, czy przejść do realizacji zamówienia.
- Złóż zamówienie, rejestrując się w sklepie albo dokonując zakupu bez rejestracji.
- Podaj swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
- Wskaż wybrany sposób dostawy.
- Wybierz preferowaną formę płatności.
- Potwierdź złożenie zamówienia.
- Możesz sprawdzić, czy otrzymałeś e-mail potwierdzający zamówienie.
2. Jakie są dostępne formy płatności?
W sklepie Homespot.pl płatności za zamówione produkty można dokonać na trzy sposoby:
- Poprzez serwis Imoje
Po wybraniu tej opcji system samodzielnie przekieruje na stronę serwisu imoje, skąd będzie można zapłacić przy użyciu karty debetowej lub szybkiego przelewu bankowego.
- Gotówką przy odbiorze za pobraniem
Aby skorzystać z tej możliwości, w trakcie składania zamówienia należy wybrać jako sposób dostawy przesyłkę kurierską za pobraniem. Płatności za zamówiony towar dokonuje się wówczas gotówką, przekazując ją kurierowi DPD przy odbiorze produktów.
- Płatność ratalna przez mRaty
W przypadku wyboru tego wariantu płatność zostaje rozłożona na raty. Wszystkie formalności załatwiane są przez Internet, a czas spłaty kredytu można ustalić na okres od 3 do 48 miesięcy.
3. Wysyłka produktu do klienta
W sklepie Homespot.pl zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Staramy się, aby zakupiony towar jak najszybciej dotarł do klienta. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym do godziny 11, to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że zdążymy przygotować i wysłać produkty w tym samym dniu, aby w kolejnym dniu roboczym zostały dostarczone pod wskazany adres.
4. Wymiana i zwrot
- Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Aby skorzystać z tego prawa, wypełnij formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres sklep@homespot.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie (np. na pocztę elektroniczną: sklep@homespot.pl) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.
- Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres: Omnipack Al. Katowicka 66 05-830 Nadarzyn z dopiskiem ZWROT. Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
- Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na nr konta podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Koszty wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.
- UWAGA! Zwracany oczyszczacz musi posiadać nieużywane i oryginalnie zapakowane filtry.
- UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.
5. Serwis - door to door.
Wszystkie urządzenia oferowane przez sklep homespot.pl objęte są dwuletnią gwarancją producenta. Jeśli w tym czasie wystąpi jakakolwiek awaria, która obejmuje umowa gwarancyjna, odbierzemy od Ciebie urządzenia na własny koszt, a następnie przekażemy je do serwisu wskazanego przez producenta. Ty musisz tylko przygotować sprzęt do wysyłki i opisać usterkę oraz dołączyć swoje dane kontaktowe i dowód zakupu. Dołożymy wszelkich starań, aby problem został wyeliminowany w jak najkrótszym czasie, a kiedy sprzęt będzie już w pełni sprawny, dostarczymy go z powrotem do Ciebie.
Kupując urządzenia u oficjalnego dystrybutora unikasz sytuacji, w której konieczna byłaby naprawa na własny koszt, pomimo obowiązywania gwarancji. Sklepy nieautoryzowane oferują często niższe ceny, lecz z powodu braku odpowiednich umów naprawiają sprzęt na własny koszt. W rezultacie zgłaszane problemy bywają ignorowane, a usterki naprawiane nie do końca poprawnie. Jeśli nieautoryzowany sprzedawca zakończy działalność, jako klient nie możesz dochodzić swoich praw wynikających z umowy gwarancyjnej, podczas gdy w przypadku zakupu w autoryzowanym sklepie masz możliwość przesłania uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do producenta lub wskazanego przez niego serwisu, nie ponosząc opłat za naprawę.