Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu, który znajduje się na naszej stronie w zakładce kontakt.
Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać kurierem na adres: Omnipack FC3/Homespot Al. Katowicka 66 bud. DC04 rampa 10 05-830 Nadarzyn z dopiskiem ZWROT - chyba, że sprzedawca wskaze inny adres. Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub faktura VAT).
Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji nr konta.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
Koszty wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.
UWAGA! Oczyszczacz musi zostać zwrócony z nieużywanymi, nierozpakowanymi filtrami. Jeśli filtry zostały rozpakowane, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowych filtrów.
UWAGA! Klimatyzatory muszą zostać zwrócone w stanie niezmienionym, rura odprowadzająca oraz uszczelka okienna nie mogą nosić śladów montażu. Jeśli uszczelka okienna była montowana, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowej uszczelki.
UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.