Zwrot towaru

Zasady dotyczące zwrotów:

  • Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 
  • Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu, który znajduje się na naszej stronie w zakładce kontakt.
  • Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać kurierem na adres: Omnipack FC3/Homespot Al. Katowicka 66 bud. DC04 rampa 10   05-830 Nadarzyn z dopiskiem ZWROT - chyba, że sprzedawca wskaze inny adres. Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
  • Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji nr konta.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  • Koszty wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.
  • UWAGA! Oczyszczacz musi zostać zwrócony z nieużywanymi, nierozpakowanymi filtrami. Jeśli filtry zostały rozpakowane, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowych filtrów.
  • UWAGA! Klimatyzatory muszą zostać zwrócone w stanie niezmienionym, rura odprowadzająca oraz uszczelka okienna nie mogą nosić śladów montażu. Jeśli uszczelka okienna była montowana, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowej uszczelki.
  • UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.