
Zasady dotyczące zwrotów:
- Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu
Warunkiem uznania zwrotu jest załączenie do pudełka wydrukowanego formularza zwrotu oraz dokumentu potwierdzającego zakup - paragon lub faktura VAT - Przesyłkę wraz z dopiskiem "ZWROT" należy odesłać kurierem na adres:
Adres magazynu (tylko zwroty):
Homespot.pl - ZWROTY
OMNIPACK Sp. z o.o.
ALEJA KATOWICKA 66
05-830 NADARZYN
bud. DC04 rampa 40
- Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru. Zalecamy również udokumentowanie stanu urządzenia przed wysyłką, poprzez zdjęcia produktu i opakowania. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w transporcie zwracanego towaru.
- Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu nr konta bankowego. Przelew realizujemy po zweryfikowaniu stanu i kompletności zwracanego urządzenia.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzenia i musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
- Koszty wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.
- UWAGA! Oczyszczacz musi zostać zwrócony z nieużywanymi, nierozpakowanymi filtrami. Jeśli filtry zostały rozpakowane, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowych filtrów.
- UWAGA! Nawilżacz musi zostać zwrócony z nieużywanym, niezamoczonym filtrem. Jeśli filtr był używany/zamoczony w wodzie, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowego filtra. Prosimy o nie odsyłanie nawilżacza z mokrym filtrem w środku.
- UWAGA! Klimatyzatory muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w stanie kompletnym i niezmienionym: rura odprowadzająca, filtr HEPA oraz uszczelka okienna nie mogą nosić śladów montażu. Jeśli uszczelka okienna była montowana, filtr HEPA został rozpakowany, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowej uszczelki i filtra HEPA. Przed wysłaniem urządzenia prosimy upewnić się, czy pojemnik na skropliny został osuszony.
- UWAGA! Osuszacze muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w stanie kompletnym i niezmienionym: filtr HEPA nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli filtr HEPA został rozpakowany, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowego filtra HEPA. Przed wysłaniem urządzenia prosimy upewnić się, czy pojemnik na skropliny został osuszony.
- UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.
Informujemy, że koszt zwrotu nieodebranej przesyłki zamówionej za pobraniem ponosi Klient.
Chcesz zareklamować produkt?
Wypełnij nasz formularz reklamacyjny.
Warunkiem uznania reklamacji jest załączenie do pudełka wydrukowanego formularza reklamacyjnego.