Zwroty i Reklamacje

 Zwrot w ramach odstąpienia od umowy

 

Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez formularz udostępniony przez Homespot: LINK. Do zwracanego Produktu dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz zwrotu.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Po odstąpieniu od umowy Produkt należy zwrócić do nas niezwłocznie na adres: Homespot.pl/Omnipack, Al. Katowicka 66 bud DC04 rampa 40, 05-830 Nadarzyn, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. 

Uwaga! Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. 

Zwrot pieniędzy przez Homespot nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas Produktu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. filtry, uszczelka okienna);

  • UWAGA! Oczyszczacz musi zostać zwrócony z nieużywanymi, nierozpakowanymi filtrami. Jeśli filtry zostały rozpakowane, to kwota zakupu filtrów zostanie potrącona ze zwracanej kwoty.
  • UWAGA! Nawilżacz musi zostać zwrócony z nieużywanym, nie zamoczonym filtrem. Jeśli filtr był używany/zamoczony w wodzie, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowego filtra. Prosimy o nieodsyłanie nawilżacza z mokrym filtrem w środku.
  • UWAGA! Klimatyzatory muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w stanie kompletnym i niezmienionym, w szczególności pilot, rura odprowadzająca, rurka do skroplin, filtr HEPA oraz uszczelka okienna nie mogą nosić śladów montażu. Jeśli uszczelka okienna była montowana, filtr HEPA został rozpakowany, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowej uszczelki i filtra HEPA. Przed wysłaniem urządzenia prosimy upewnić się, czy pojemnik na skropliny został osuszony. Prosimy nie wysyłać mokrego urządzenia.
  • UWAGA! Osuszacze muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w stanie kompletnym i niezmienionym, w szczególności rurka do skroplin, filtr HEPA nie mogą nosić śladów użytkowania. Jeśli filtr HEPA został rozpakowany, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowego filtra HEPA. Przed wysłaniem urządzenia prosimy upewnić się, czy pojemnik na skropliny został osuszony. Prosimy nie wysyłać mokrego urządzenia.

W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie urządzenia wraz z filtrami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Urządzenie musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

 Reklamacje

 

W przypadku gdy stwierdzisz wadę zakupionego produktu w sklepie Homespot.pl istniejącą w chwili jego dostarczenia lub ujawnioną w ciągu dwóch lat od dnia otrzymania Produktu, masz prawo złożyć reklamację np. korzystając z formularza LINK

Po wypełnieniu i wysłaniu Formularza formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny. Otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail. Nasz dział techniczny skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane wszelkie informacje dotyczące wysłania przesyłki Produktu w ramach Reklamacji.

Nie wysyłaj produktu samodzielnie. Szczegółowe informacje dotyczące dalszych kroków reklamacyjnych, zostaną Ci przekazane w wiadomości e-mail po wypełnieniu i przesłaniu formularza (realizacja Reklamacji odbywa się “door to door”). 

Jeśli nie określisz z jakiej podstawy do reklamacji chcesz skorzystać, w pierwszej kolejności Twój Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji producenta. Jeśli zamierzasz skorzystać z rękojmi przysługuje Ci prawo do wymiany Produktu, usunięcie istniejącej wady Produktu, obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy. W przypadku wady, którą można usunąć, w pierwszej kolejności dokonujemy naprawy lub wymiany Produktu na wolny od wad. 

Homespot rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji i naprawy produktu, naprawa nastąpi w terminie 30 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Możesz skorzystać z praw przysługujących Ci w ramach rękojmi lub gwarancji niezależnie. 

W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie urządzenia wraz z filtrami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Urządzenie musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania reklamacji. Prosimy pamiętać o osuszeniu produktu przed jego zapakowaniem i wysłaniem.

Do reklamowanego Produktu dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz reklamacyjny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium